دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر
نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم ، به طور حتم مورد پسند علاقه مندان به شعر و ادب قرار خواهد گرفت. ساغر نام نرم افزاری است که مجموعه ای از اشعار را جمع آوری کرده و در محیطی زیبا در اختیار شما قرار می دهد تا از خواندن آنها نهایت لذت را ببرید. منبع این اشعار از پایگاه داده گنجور رومیزی و اشعار 39 شاعر پارسی در این نرم افزار وجود دارد. امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده نیز بسیار مناسب و کامل بوده و نیاز کاربر را برطرف خواهد نمود. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از جمله امکانات این نرم افزار است.  این نرم‌افزار تحت ویندوز، مک و لینوکس اجرا می‌شود و آخرین ورژن آن را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
 
 
 




نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 430
بازدید دیروز : 241
بازدید هفته : 714
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 59310
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1